Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Solsken!

Av ♥Susanne♥ - 2 maj 2009 11:12

510_1102959Fotostation2solsken.jpg picture by suzanders


Gårdagen blev en lugn dag. Vaknade med döttrarna som skulle jobba, la mig sen igen vid 7 och sov ända till kvart i tio. Behövde nog det!


Gick sen ut med hundarna i omgångar, vill inte ta alla 5 på en gång . Tittade sen på Robinson från förra lördagen som jag spelat in, börjar bli spännande nu efter sammanslagningen.


Småplockade lite här hemma som vanligt sen blev det nya hundpromenader.


Mötte upp särbon som hade jobbat vi möttes i centrum för att handla lite.

Åkte sen hem till mig och hämtade mina saker + Africa för att tillbringa kvällen/natten hos särbon.


Vi hade en mysig lugn kväll och som vanligt när jag är där blir jag uppassad som en liten prinsessa (skäms nästan) men sååååååå underbart.

Jag somnade t o m till en ½ timme och då hade han varit ute med Africa (här är en karl som sa att han ALDRIG skulle gå ut med henne det var mitt ansvar) gissa vem som skämmer bort henne mest?????????? Jo husse!


Vi kröp sen ner i sängen och tittade lite på TV hade lite myspys ;-) sen så sov vi så gott så.


Vaknade imorse vid 20 över 6 gick ut med Africa och somnade om en stund till efter det och sov till stax efter 8.


Är nu hemma,har varit ute med alla dunbollar då döttrarna jobbar hela helgen.


I eftermiddag kommer valparna från den sista kullen hit för att hälsa på ska bli mysigt och se för dom har inte setts sen dom flyttade härifrån i slutet på januari.


Särbon kommer hit sen och ska laga sina goda pannbiffar och efter det följer jag med honom hem igen. Skönare att sova där då uppsala dottern är här  och som fått låna mitt sovrum.


Önskar er alla en underbar lördag!


Tjing/Fnuttisen bortskämd!



saturday_5-1-1.gif picture by suzanders


 
 
Johanna

Johanna

2 maj 2009 18:14

Hihi..låter jättemysigt det där! Fint med karlar som vet att ställa upp och hjälpa till! ;-) Kram!!

http://mittilivetmedlillalivet.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

3 maj 2009 01:14

Det var min sambo som ville ha hund från början. Jag hade ett krav.. inga morgonpromenader!! Det har tyvärr inte hållt hela vägen. För är man tvungen så är man. Doris behov går ju faktiskt före!

Ha en härlig söndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Synnöve

3 maj 2009 09:17

Godmorgon vännen min.Hoppas din helg varit lika vacker som min,med mycket sol."ler" Är hemma igen några dagar.Det är ju lite att ha koll på här hemma med.Ska klämma in ett möte innan jag ger mig upp igen.Sen måste jag ju få njuta av mina blommor på balkongen med."flinar" Ha nu en bra dag.Kram S

 
Trubaduran

Trubaduran

3 maj 2009 15:49

Vad mysigt det låter! Jag hade också en helt okej fredag.

http://trubaduran.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

3 maj 2009 19:54

Vad skönt att höra att det inte bara är vi som sitter framför tv:n och äter :-)

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards