Alla inlägg den 26 januari 2009

Av ♥Susanne♥ - 26 januari 2009 21:17

IMG_0876-1-1.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 26 januari 2009 20:31

Idag har jag varit lite piggare och passade på att utnyttja det. Sonen och jag gick ner i källaren och tömde den rensade lite och organiserade om lite. Det har hängt över mig ända sen vi flyttade in. Fick in all tvätt sen igår då jag inte orkade efter tvättstugan.


Nu är det sista av julen nedpackat i sina kartonger också *skönt*


Har varit på dom vanliga hundpromenaderna som vanligt i denna jäkla halka, är såååå rädd att halka. Men inget brutet än!


Vill att det ska bli lite blå himmel och sol blir så deppig av det här vädret.


Glömde skriva igår att särbon blev påkörd i våran bil bakifrån han bromsade över ett farthinder men det gjorde inte bilen bakom våran bil. Den går att köra men är lite intryckt bak och bakluckan går inte att stänga ordentligt. Så nu blir det till att vänta och se vad försäkringsbolaget säger.


Imorgon bitti ska jag med Africa till veterinären då hon luktar sååååå illa i munnen, hon luktar verkligen illa.

Gjorde en tandstensskrap under nedsövning för ca 7 mån sen så jag tror att hon har någon inflammation eller infektion i munnen eller svalget.

Så nu fårhon inte äta något bara dricka vatten.


Imorgonkväll ska vi åka och hämta en begagnad bäddsoffa som sonen ska ha i sitt rum han behöver lite extra sovplats då han har en loftsäng. Tror inte hans kompisar vill krypa upp i den med honom *fniss*


Fin va?


Nä nu ska jag plocka lite till sen blir det kvällskissen med voffsingarna efter det ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Kanske drömma mig bort lite.

IMG_0802.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen nöjd! (ja nästan iaf)


740efda46fabbc10f5d9848ebbf206a3.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards