Direktlänk till inlägg 2 november 2008

På plats!

Av ♥Susanne♥ - 2 november 2008 07:16

bild4.jpg picture by suzanders


Ja då är man på plats och det är skönt, men det är nu jobbet börjar.

Man vill ju bara bli klar med allt så fort som möjligt och upptäcker att det kommer att ta tid.

Hade som ni vet panik på alla kartonger i den andra lägenheten under flytten verkar det somom dom har förökat sig. 

VAR KOMMER ALLA KARTONGER IFRÅN??????

Vi packar upp och det märks inte + att vi får vänta med massor av kartonger då vi måste åka och köpa någon typ av hyllsystem till garderoberna, finns bara stänger i inga hyllor.

Till flytten igår då allt gick jättebra fick beröm av killarna som hjälpte till att jag förberett bra *stolt*

När allt var klart åkte alla iväg på lite "ärenden" (tog en öl på puben) och jag åkte till min mamma och hämtade maten som hon lagat "Chiliconcarne"

Efter ett tag kom alla och vi åt i röran huuuur mysigt som helst vi skrattade och hade det trevligt (glömde ta kort).

Fick en jättefin inflyttningsblomsterarrangemang (långt ord) av ett par goda vänner (sätter in en bild på den sen)

Sen när alla gått forsatte vi att packa upp så gott det gick men min rygg hade börjat säga ifrån, hade sååååå ont höll på och låsa sig hela tiden.

Så det blev en värktablett och en tidig kväll.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och tittar på aaaaaaalla kartonger och undrar , var ska jag få plats med allt det här ?????? *suck*

Det får ta lite tid bara, MÅSTE LYSSNA PÅ KROPPEN!

Får se hur mycket jag hinner uppdatera här på Bloggen kanske blir några småinlägg då datortid = rast.


Ha en trevlig söndag mina vänner!


Tjingeling/Fnuttisen slutkörd!



 
 
M

M

2 november 2008 09:49

*s* Tänk att samma onda människa varit hos mig och ställt in massa flyttkartonger. Packar upp men det är inget slut på det.. Kanske skulle vi göra en fälla och fånga in denne någon?

http://MissGos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

synne

2 november 2008 12:24

Vad skönt att höra att det gick bra med flytten.Ta det lungt nu en kartong i taget.Kram Synnöve

 
synne

synne

2 november 2008 22:05

HALLÅ!!!Lever du??Du har väl inte druknat i dina kartonger??Ville bara titta in för att säga natti natti. Det är ju arbetsdag för mig i morgon,har kvällen.Men känner inte för det har fått reda på att det är kaos på avdelningen inget fungerar.Så helst vill jag gå dit och säga upp mig.Oss i mellan är jag rädd att jag kommer få ett tuppgök mär jag kommer och inget fungerar.Det gillar nog inte min nya chef!!!?? Inte jag heller för när jag blir så arg(det händer inte ofta)så tappar jag fattningen ordentligt.Så håll tummarna för mig imorgon eller hela denna veckan när jag ska gå dit.Ska be till han där uppe om hjälp ,med ett nytt jobb omgående.Sov gott.Kramiz Synnöve

http://synne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kin@

4 november 2008 12:38

men herrejösses, männska!
Ta och packa upp EN låda om dagen, så att du orkar...
Du ska ju orka leva också...

KRAMIZ

 
Synne

Synne

6 november 2008 18:13

Nu börjar jag bli orolig för dig Susanne!!Lever du,har det hänt dig något??

http://synne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards