Alla inlägg den 30 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 30 januari 2008 11:32

Ja då va det onsdag och "Lill Lördag". Här vräker regnet ner, har sagt det förrut och säger det igen.är såååå trött på det här vädret.



Det blev ingen fisk igår vi får ta det idag istället. Ska bli riktigt gott, har köpt Pangiusfilé som jag kryddar och steker som den är har potatis till och en god romsås gjord på Cremefraishe (mini) röd kaviar och finhackad rödlök *mumma* Ska nog försöka mig på en solning idag det röda har lagt sig nu. Det är så mysigt att att ligga en kvart i värmen lyssna på bra musik och drömma sig bort.


 


Idag ska jag ge mig på bokhyllan, jag säger bara köp ALDRIG en svart bokhylla man hinner bara damma klart så är den dammig igen *grrrrr* Ha det så bra!
Over and out/Fnuttisen fuktskadad!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards