Alla inlägg den 15 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 15 januari 2008 20:08


 Har precis varit på ultraljud med Afrika och visst va hon dräktig. Vi såg en valp tyckte vi såg en till men hon knep i hop så det var svårt att se. Så vi får se 1 eller 2
 st.
 
Har också tagit "förebilder" på mig från alla vinklar, ser inte klok ut måste verkligen gå ner i vikt. Satte också på mig ett bar för små byxor jag ska komma i till sommaren är det tänkt. Dessa bilder kommer att uppdateras 1 gång/månaden så det blir nog en riktig följetong av dom. När vi kom hem hade min älskling lagat middag "Pannbiff m potatis och massor av grönsaker" och bubbelvatten till det. Nu ska jag krypa upp i soffan och titta lite på TV och bara koppla av med ett leende.


 

Over and out/Fnuttisen lycklig!

Av ♥Susanne♥ - 15 januari 2008 13:36


 Nu är det bara ett par timmar kvar tills vi vet om Africa är dräktig (vilket jag tror) och i sånna fall hur många? Har ätit frukost vid datan som vanligt har sen städat lite varit ute med Africa, duschat och hamnade vid datan igen. Ska möta upp min dotter vid tåget sen hon ska ju följa med då vi har Africa tillsammans. Hon kommer att ha sin kamera med sig så då ska jag passa på att ta min "före" bild. *hua* Ska också ta en bild på mig iträngd ett par sommarbyxor jag ska ha som måttstock (och det är en riktig glipa kan jag lova) Så länge får ni titta på ett annat
"vackert fruntimmer" som skulle kunna vara jag.



En sån där before and after tant

Over and out/Fnuttisen kanske fotomodell *NOT*

Av ♥Susanne♥ - 15 januari 2008 09:32


 


Har inte skrivit något på hela helgen då jag har haft feber och kännt mig rätt så låg.


 



 Men nu känner jag mig bättre så nu är det bara att köra på. Har ju glömt att berätta att min lilla "ullboll" Africa blev parad i december. Så idag har det gått 5 veckor och vi ska ultraljuda henne i kväll. Jag är 99% säker på att hon är dräktig så vi får väl se hur många det är. Den här rasen får bara mellan 1-3 valpar och det är hennes fösta kull. *nervös* Nä nu ska jag göra mig lite frukost sätta mig vid datan igen och läsa lite Bloggar mm.


Over and out/Fnuttisen på bristningsgränsen av nyfikenhet

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards