Alla inlägg den 19 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 19 januari 2008 17:53


 


Har inte hunnit in tidigare för jag har varit ute och farit omkring hela dagen känns det som. Min dotter och jag åkte till Willy´s i förmiddags för att kompleterings handla lite. Efter det när vi kom hem så städade jag bort det sista av julen. Har haft kvar den i köket då det blir så fint där. När jag plockat bort allt tyckte jag att det såg såååå tomt ut och fick för mig att jag ville ha nya gardiner. Så det blev till att hoppa in i bilen igen och köra mot EKO stormarknad. Hittade ett par jättefina gardiner och dom kostade bara 79:-. Köpte också några svarta krukor som var nedsatta till 9,90/st.


 


Så nu har jag fejat klart och till middag blir det Sushi *mums*



Efter maten ska vi titta på en film vi hyrt "Underbar och älskad av alla" av och med Martina Haag. Är det någon som sett den?


 


Glöm inte att dricka MASSOR med vatten!!!!!! Ha en trevlig lördagkväll, det ska jag iaf.


Over and out/Fnuttisen rätt så nöjd faktisk

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards