Alla inlägg den 29 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 29 januari 2008 11:40


 


Har haft en datafri helg!!! Tror att man behöver det ibland, kommer på mig själv att jag liksom fastnar.
 
Har varit ute mycket i helgen då vädret har varit Ok. Sambon och jag tog en långpromenad i Lördags till grannorten och solade solarium och gick sen tillbaka också. Va helt slut efteråt. Har inte solat på ett tag och glömde att koppla av ansiktskanonen, så på söndagen hade jag kunnat vikariera som "Stoppljus" i våran enda korsning. Igår (måndag) åkte jag med min lilla älskling Africa till min dotter då hon ska valpa där. Hon måste ju hinna "boa" in sig innan det är dags (saknar henne så). I dag blir det fisk till middag det va gubben som tyckte det , och då får man verkligen passa på för han är inte så förtjust i fisk. Helgen har flytit på bra vad det gäller maten har faktiskt varit jätteduktig. Tog ett glas rött i fredags (kanske 2) och blev lite på pickalurven..............2GLAS!!!!!!!!!!!!!! Billig i drift har man ju blivit.
Ha en underbar dag och glöm inte drick massor med VATTEN...........

Over and out/Fnuttisen färggrann!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards