Alla inlägg den 9 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 9 januari 2008 09:00


Med Bräckt skinka blev det till middag gjort på ett "magert" vis. Har letat ihjäl mig efter måttbandet men det är borta, ligger väl på ett väldigt bra ställe. Blir att köpa ett nytt i morgon så att jag kan få in alla mått. Nu ska jag ta en kvällspromenad med lilla ullbollen.


Ha en bra kväll/Fnuttisen proppmätt

Av ♥Susanne♥ - 9 januari 2008 08:57

Då var det dags (igen) måste ta tag i min vikt nu då jag har väldigt ont och tror att en viktnedgång kan underlätta. Skulle skriva in mina mått på Lättviktarna men hittar inte måttbandet (går inte så bra med en tumstock) eller? Ska försöka skriva varje dag, är lite dålig på det men ska bättra mig.

 Ha en bra dag/ Fnuttisen lite smått förvirrad

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards