Alla inlägg den 10 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2008 17:26


kommer regn. Efter lunch tittade solen fram och jag och Africa gick på en långprommis. Har nu införskaffat ett nytt måttband så nu är all info inskriven i Lättviktarna, nu finns det ingen återvändo längre bara att köra på. Ska ta förre bild snart men kameran är hos dottern så ni får nöja er med den här istället *fniss*
Sambon hämtade upp mig efter jobbet och vi åkte och handla, när vi kom ut så spöregnade det. *usch* Sonen skulle äta borta så vi fuskade liiiiite och köpte en varsin Kebab, men med extra grönsaker och jag tog bara 1msk av såsen...............duktig va? och till det bubbelvatten. Det är jättemånga som tycker att min sida gör dom glada och det är ju jääätte kul, blir faktiskt lite generad Kom ihåg drick massor med VATTEN!

Kramizar/Fnuttisen väldigt nöjd faktiskt.


Photobucket

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2008 10:03

 När jag rotade runt i alla lådor och skåp efter måttbandet hittade jag min stegräknare. Ska nog "damma" av den och sätta den i byxlinningen. Alltid lika kul och se hur många steg det blir på en dag! Den jag har är det både Radio och överfallslarm på, kan ju jag behöva då ingen blir speciellt rädd för Africa.



 
 

Over and out/Fnuttisen

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2008 09:04

 Photobucket

Ja då blir det till att gå och köpa ett måttband idag så att jag kommer igån ordentligt. Var precis ute med hunden och det var inte skönt mörkt och kyligt *burr* Sonen har gått iväg till skolan det är såååå skönt tycker jag att allt är tillbaka i vanliga rutiner igen. Nä nu ska jag ta och äta lite frukost.


Kramizar/Fnuttisen lite småhungrig faktiskt


Photobucket

Av ♥Susanne♥ - 10 januari 2008 08:40


Så nu har jag gjort frukost och tagit med mig den till datan. Den ska njutas medans jag läser lite Bloggar och Nyheter. Det blev 2 grova mackor mrd skinka och grönsaker, kaffe, bubbelvatten med gurka dagen till ära. Tänk på det alla "Måbraare" Glöm inte att dricka vatten!!!!

Kramizar/Fnuttisen med snålvattnet rinnandes

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards