Alla inlägg den 16 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 16 januari 2008 08:43




Ja då sitter man här igen då .....vid datan.........ätandes frukost. Tack för alla kommentarer i min Blogg, det är så kul att se att man har en trogen liten skara. I dag ska jag börja en ny sysselsättning...min dotter har haft 2 daghundar förrut och nu har hon börjat jobba och jag ska ta över dom. Det blir ju jättebra för det blir lite längre promenader för mig då det blir lite mer spring hit och dit. Det passar perfekt att börja med detta nu som förhoppningsvis ska hjälpa min viktminskning. Maten går det bra med tycker jag försöker inte göra något stort av det med att skriva upp eller räkna kalorier för då vet jag att jag tröttnar. Lite sunt bondförnuft äta lagom inget småätandes och frukt när jag är sugen.............och som sagt myyyycket grönsaker till eller i maten. 
 Nä nu ska jag göra iordning mig och ge mig ut i "gråvädret" Ha en trevlig dag!


Over and out/Fnuttisen på språng

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards