Alla inlägg den 18 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 18 januari 2008 13:49


 


Ja då var det dags i morse för vägning, förra veckan stod vågen på 93 kg den här veckan visade den:


 


Vilken skillnad va? 2,6 kg minus...............
Så dagen resultat är dessa:
Vikt: 90,4 (93)
BMI:33,9 (35)
Midja: 98 (100)
Kroppsfett: 44,4%
Vatten: 39,1%
Inom parentes förra veckans värden.
Så mitt mål till nästa vecka är att gå under 90 strecket! Har varit ute i omgångar på promenader med hundar fram till nu + att jag hann med och handla lite också. Känner mig lite trött men det blir nog bättre ju mer jag går ner i vikt. För en timme sen ungefär började sonen att kräkas *urk* får se vad det blir av det. Till middag idag blir det stekt kycklingfilé med ungsrostade grönsaker med några matskedar av min favoritblandning, cremefraiche med lite Dijonsenap och svartpeppar *mums*. Nä nu ska jag gå på hundpromenad igen! Kramizar!
Over and out/Fnuttisen riktigt stolt faktiskt.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards