Alla inlägg den 24 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 24 januari 2008 12:37

 Mensen alltså.........så då var det därför jag har varit låg några dagar och att jag känner mig svullen och pluffsig. Så det blir iiiiingen vägning i morgon för jag går alltid upp en massa i vätska, bättre att vänta en vecka annars blir jag såååå besviken. Det bästa är ju att nästa vecka kanske det är en rejäl viktminskning istället. Japp så blir det.
 

Av ♥Susanne♥ - 24 januari 2008 08:24



 


 Jag är så jäkla trött på regn................ Idag känns det lite bättre än igår och ff ingen mens! Sitter som vanligt och äter frukost vid datan, det verkar ha blivit min morgonritual. Ska ut på hundpromenad sen som vanligt och efter det ska jag till min mamma och hjälpa henne betala räkningar via datan. Hon är en sån som har använt det "gula" kuvertet till räkningarna alldeles för lääääänge. Nu har hon äntligen börjat göra det via nätet ett par gånger och då har jag hjälpt henne, hon har stått brevid för att lära sig. Ska säga att hon är inte speciellt datavan heller. Igår skulle hon prova själv, jag tror hon ringde 5 gånger och det är ju inte så lätt för mig när man inte ser vad det står. Sista gången säger hon" nu när jag trycker står det att räkningarna ska gå på 658000 kr..............jag skrek i luren GODKÄNN inget Logga ut. Så nu får jag gå dit och se vad hon har lyckats med ....eller inte. Jag kommer inte att väga mig imorgon väntar en vecka till, för jag känner att jag inte gått ner något snarare upp.


 


 Over and out/Fnuttisen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards