Alla inlägg den 11 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 11 januari 2008 09:29


 
Photobucket

 
Har precis varit ute på morgon promenaden med Ullbollen. Sååååååå tråkigt väder vill att det ska bli vår nu *stampar med fötterna*. Tycker aldrig att man vaknar till ordentligt. Idag ska jag göra ett storkok här hemma ska göra Kalops*mums*. Sambon har matlåda med sig till jobbet, så det blir dagens middag och sen några omgångar in i frysen.Tycker att maten flyter på rätt så bra känner mig väldigt motiverad men försöker att inte göra för stor affär av det. Jag tänker bara på att jag äter rätt helt enkelt och inte för mycket. Ett utav mina stora problem är att jag är en "cocacolaoman"

Men det har fungerat ööööver förväntan har kanske druckit ca 2 liter sen i början på december. Dricker nu bubbelvatten istället och det fungerar riktigt bra. Nä köket kallar nu så det är bara att röra på fläsket.


/Fnuttisen




Photobucket




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards