Alla inlägg den 25 januari 2008

Av ♥Susanne♥ - 25 januari 2008 12:18


 


Jag jag tog mig i kragen och ställde mig på vågen i morse med peppning från familjen. Det blev rätt så lyckat faktiskt trots min tidigare oro.



(Lite suddigt) men en viktminskning med 1,1kg blev det trots mens.
Så dagen resultat är dessa:
Vikt: 89,3 (90,4)
BMI:33,5 (33,9)
Midja: 97 (98)
Kroppsfett: 44,1% (44,4)
Vatten: 39,5% (39,1)
Inom parentes förra veckans värden.
Det går sakta men säkert åt rätt håll när det gäller alla värden! Har precis varit ute på en låååångpromenad i sk*tvädret, här i Stockholm har vi blåsregn med inslag av snöflingor ett riktigt buurrrväder. Nä nu ska jag ha en date med dammsugaren, och efter daten ska golven få sig en "omgång" också
 
Over and out/Fnuttisen stolt över sig själv

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards