Alla inlägg under augusti 2008

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 19:28

Det var gott! (syns va?)

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 18:57

Nu ska vi äta!

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 16:57

Färdigt!!!

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 16:32

I stekpannan

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 16:25

Hemlagade köttbullar *mums*

Av ♥Susanne♥ - 28 augusti 2008 12:21


Vardagen börjar att lunka på som vanligt här. Vi har näsan långt över vattenytan nu känns det som.

Kan ff inte berätta vad som hänt med sambons son pga olika orsaker, men kan ialla fall säga att det inte handlar om något dödsfall.

Sonen har börjat skolan och det är riktigt skönt med lite struktur, dagarna blir så mycket lättare med en massa "måsten".

Var ju och tittade på den andra lägenheten så på fredag ska vi lämna in alla papper för ett byte.

Hoppas att det inte strular till sig där, vill så gärna flytta nu vi behöver verkligen större.

Har redan börjat att möblera lägenheten i huvudet!

IKEA katalogen kom i samma veva som jag tittat på lägenheten, så nu vill jag ha maaaassor med nytt.


Tjingeling/Fnuttisen med hopp om livet!


Av ♥Susanne♥ - 22 augusti 2008 08:39


Hoppas jag!

Vi tar en dag i taget, och vi står upp fortfarande.

Tack än en gång för alla fina kommentarer och mail.

Kramizar från mig till er alla


/Fnuttisen med huvudet upp och fötterna ner!



Av ♥Susanne♥ - 19 augusti 2008 08:30





Vi har fortfarande näsan ovanför vattenytan men mer än så är det inte. Det är min kära särbos son som det handlar om, så jag måste vara stark för hans skull. Kan inte säga något om vad som hänt av olika anledningar. Vi får ta en dag i taget och se vad som händer. Tack för kommentarer med värmande ord (det behövs).


/Fnuttisen helt tom!

Ovido - Quiz & Flashcards