Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 20:58

= kisspaus.


Tjingeling/Fnuttisen måste skynda sig!

Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 19:56

Småpulade lite hemma efter mina timmar vid datan med att flytta mina gamla blogginlägg. Förberedde middagen som blev Fläskarré i lergryta fylld med grönsaker, till det potatis. Medans grytan stog i ugnen (som den gör ett par timmar)åkte sonen och jag till Willys för att kompleteringshandla lite.

När vi kom hem hade gubben gjort klart maten och vi åt, det var jättegott.

Har hunnit tömma och fylla diskmaskinen och hängt en tvätt.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och titta på en film som börjar kl8 på 4:an


DVD Film: The Wedding Date


Tjingeling/Fnuttisen smockmätt!


Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 17:03

Drack faktiskt ett jättegott alkoholfritt öl igår. Tycker det är gott med en öl till maten ibland för smakens skull och inte alkoholen. Så det här kan jag verkligen rekomendera, jag köpte det på våran ICA affär. Kostade ca 11kr.



källa: http://www.beverfood.com/v2/modules/mxdirectory/images/media/BC_Clausthaler-bicchiere.jpg
















Tjingeling/Fnuttisen helt nykter!


Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 14:59

Har TVn på och det var reklam då gör dom reklam för en skiva med "Veronica Maggio" ärligt talat tycker någon att hon sjunger bra??????

Jag tycker att det är dåliga låtar och sen så har hon ingen sångröst alls (nej jag är ingen expert men jag är inte tondöv)

Ibland undrar man ju vad som behövs för att slå igenom............


Tjingeling/Fnuttisen som snart har simhud mellan tårna

Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 13:48

Skulle stänga våran altandörr som stått lite öppen. När det är så här fuktigt kan dörren "slå" sig ibland så man får ta i lite när man stänger.............och det gjorde jag.

Det här hände då...................................


Fick handtagshelvet i handen så nu måste jag försöka fixa det så att jag kan stänga dörren och slippa ha swimingpool på vardagsrumsgolvet.

Så nu vet ni vad jag kommer att hålla på med ett tag efter att jag har varit ute med hundarna.

Får väl bära ut dom också för dom hatar regn, så ser ni någon småknubbig,sur,muttrande, kvinna i sina bästa dar bärandes på ett gäng hundar så är det nog jag *fniss*.


Tjingeling/Fnuttisen solsuktandes!




Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 13:03

Tänkte höra om det är någon som har samma problem som jag med mms-bloggningen.

När jag skickar ETT mms så publiceras det flera gånger. Igår publicerades det TRE gånger i dag TVÅ gånger.

Har mailat till info@blogga....... flera gånger men inte fått något svar. Jag är inte snål men vill ju inte betala massa dubbelt.


/Fnuttisen lite småirriterad

Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 12:56


z130134825.jpg image by xxfallxoutxgurlxx

Vad skönt nu är den kopieringen av den gamla bloggen klar, nu kan man bara se framåt. Har som sagt haft lite semester på min viktresa, men den semestern är snart slut.

Som sagt är ni intresserade av min viktresa + dagbok så här långt så startar den i Januari-08

Välkommen!!!!!

Ha en bra dag!


Tjingeling/Fnuttisen helt slut i huvudet! *fniss*


Ja här öser det ner fortfarande!


Av ♥Susanne♥ - 5 augusti 2008 11:56

Lunch vid datan medans jag uppdaterar med min gamla blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards