Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av ♥Susanne♥ - 6 augusti 2008 22:18

Har sån mensvärk och har haft det hela dagen. Längtar till klimakteriet så man slipper sk*ten. Det blev stekt falukorv m spagetti till middag tänk att något så enkelt kan vara jättegott ibland. Har som sagt legat på soffan stor del av eftermiddagen.

Efter middagen blev det en promenad med Africa och sen lite tv tittande.

Har följt den Americanska "töntserien" Crowned, har man börjat titta måste man ju se vem som vinner.

Crowned











Tänk att man kan göra program om vad som helst.

Satt sedan vid datan och läste lite bloggar och nyheter.

Slötittar just nu på "So you think you can dance" men nu stänger jag av både tv:n och mig själv.



Natti natti/Fnuttisen självömkandes!





Av ♥Susanne♥ - 6 augusti 2008 21:48

Av ♥Susanne♥ - 6 augusti 2008 15:46

Ja då har jag fått på handtaget igen till Altandörren men dörren har svällt och går inte att få igen........blir tokig. Får väl hoppas att fukten går ur dörren snart. Tant röd kom och hälsade på idag också har jag tur så är hon kanske nästan borta till på fredag när vi ska till landet. Har legat och läst en stund, läser just nu "Mias systrar" av Maria Eriksson som skrivit "Gömda"mm.

 



Riktigt gripande man kan inte sluta samtidigt som man vill det för man blir sååå förbannad. Jä*la karlar............stackars kvinnor.

Nu kom sonen in genom dörren och vill ha datan, hanjobbar just nu med sin pappa som målare. Bra att han får tjäna lite egna pengar.



Tjing/Fnuttisen bortsparkad!


Av ♥Susanne♥ - 6 augusti 2008 11:37

otter02.jpg Headache image by makenenny


Vaknade med Huvudvärk och hur kul är det att börja dagen så. Det var bara att svinga dom lurviga över sängkanten hasa fram till medicinskåpet och säga godmorgon till Herr Alvedon.

Hur jag än mår eller vilket väder det än är så måste hundarna ut. Gick sen på dom vanliga morgonpromenaderna sprang förbi centrum handlade några "småsaker" åkte hem och åt en försenad frukost, kan inte äta när jag har ont i huvudet. Har fortfarande lite tryck i huvudet men det värsta är borta. I morse var det nästan klarblå himmel här men nu har det börjat komma en massa mörka moln. Blir väl regn igen *suck*.

Nä nu ska jag nog ta mig en "date" med dammsugaren, förstår inte var all smuts kommer ifrån. Håller på att koka en massa potatis då jag ska göra egen potatisallad imorgon som vi ska ta med i helgen. Vi ska åka upp med mina svärisar (som bor i Spanien annars) till deras gamla landställe i Norrtälje som svärmors syster och man har övertagit. Vi åker dit varje år när dom kommer till Sverige. Hoppas vädret blir bättre bara.

Nä nu ropar dammsugaren så jag får väl ta en svängom med den nu!


Tjing/Fnuttisen

Ovido - Quiz & Flashcards