Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av ♥Susanne♥ - 14 augusti 2008 21:01

av skratt har jag efter att vi tittat på en rolig film. "What happens in Vegas" heter filmen med Cameron Diaz & Ashton Kutcher .

 

En riktigt rolig film som man satt och småskratta åt hela tiden. Jag älskar båda två som skådespelare och tillsammans så blir det bara superbra! Kanske en lite typisk "tjejfilm" som gubben skulle säga, så det var bara jag och dottern som såg den då.Kan verkligen rekommendera den.

Idag blev det kycklingsallad till middag *mums*.

Ska snart hoppa i säng då jag ska upp tidigt imorgon bitti, ska se till att sonen kommer iväg till sin sista dag på sommarjobbet, gubben brukar väcka honom men nu är han husvakt hos min bonusdotter som är på bröllop i Skåne. Så 5.30 kommer klockan att ringa


Ska titta på en större lägenhet imorgon då dottern ev ska flytta hem så då behöver vi större, hoppas hon vill byta som jag ska till. Är lite nervös fastän det var hon som svarade på min bytesannons. Så håll tummarna nu för att hon tycker om min lägenhet.

Nä nu ska jag läsa lite Bloggar sen kryper jag ner i sängen och ropar på


Tjing/Fnuttisen



Ovido - Quiz & Flashcards