Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av ♥Susanne♥ - 13 augusti 2008 21:33

Idag har vädret varit ok här någon enstaka regnskur men i solsken. När jag var liten sa min mamma till mig att om det regnar när solen skiner så "dansar guds änglar" tycker det är lite gulligt. Har som sagt plockat med både det ena och det andra här hemma idag. Till middag blev det fisk (pangius) sås och potatis. Vi började titta på en film medans vi åt, "Hancock" med Will Smith. Den var så där, liite väl överdriven.

Efter den var jag ju tvungen att se finalen i "Crowned" eftersom jag sett dom tidigare avsnitten.

 

Vinnande Mor & Dotter!


Just nu tittar jag på ett förlossningsprogram på Tv4 Fakta. Min dröm har alltid varit att bli barnmorska men den fick jag avstå när jag blev sjuk. Så jag äääälskar sånna program.

Snart är det dags för "kvällkissen" med Africa och sen blir det till att hoppa i säng.


Godnatt alla trogna läsare och "otrogna" med för den delen!


Tjingeling/Fnuttisen småtrött!

Av ♥Susanne♥ - 13 augusti 2008 09:00


Ja då är det Lill-lördag igen, var tar veckorna vägen? På måndag börjar sonens skola igen och vardagen kommer att börja rulla på som vanligt (rätt så skönt faktiskt)

Idag blir det dom vanliga hundpromenaderna, har inget annat speciellt på schemat så det blir väl en massa "småplockande" hemma som vanligt. Hur mycket kan man plocka egentligen? Var kommer allt ifrån om man nu plockar hela tiden? Hmmm förstår inte riktigt det går liksom inte ihop.

Igårkväll blev det latmansmiddag "Pizza" som var rätt så god. Nu när vardagen börjar igen (på måndag) så ska maten bli bättre igen måste forsätta min resa mot en bättre vikt. Träningen ska påbörjas regelbundet igen också, längtar faktiskt. Nä nu står Africa och glor på mig så jag tror hon vill gå ut nu.


Ha det!

/Fnuttisen

Ovido - Quiz & Flashcards