Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Skandal!

Av ♥Susanne♥ - 2 april 2009 10:55

n761767118_2159454_7945.jpg picture by suzanders



Svenska myndigheterna gör inget för att hjälpa Mia i USA hon är svensk medborgare, tror att Thor är det också automatiskt. Man skyller på att det hände i USA..................men hon var ju på väg att flytta hem till Sverige när detta hände, räknas inte det? *grrrrrr*

Läs mer om detta på:

Sökandet efter Thor Wang


Intresset har svalnat överlag gällandes kidnappningen på Thor...........glöm inte bort honom och Mia. Hjälp till!

Länka till deras sidor, donera gärna en slant, skriv om det på bloggar hemsidor och forum. Om alla gör lite så blir det stort i slutänden.


Här kommer länkarna igen, till Thors sida och till Mias "svenska" blogg på aftonbladet.


Thor\


Mia and Thor by Find Baby Thor Wang.

(klicka på bilderna så kommer du till sidorna direkt)


Gör en god gärning sprid dessa länkar vidare så att dom kommer högt upp i sökmotorerna!


Tjing/Fnuttisen som tappat tron på svenska samhället.


Ps.Min gamla laptop som det var lite glapp i skärmen på och som legat i skåpet ett tag satte jag ut på Tradera och det blev 1001:- som nu går in på Mias konto.Ds


newrule.gif picture by suzanders

cooltext416666941.jpg picture by suzanders

 
 
Mamselamsen

Mamselamsen

2 april 2009 11:55

T A C K !

http://mamselamsen.blogspot.com

 
Mamma Mia

Mamma Mia

2 april 2009 21:13

Såg pengarna på kontot, jättetack! Allt går till privat hjälp just nu. Stor kram, snart står jag där med Thorpan i armarna så ska vi ha kramkalas, Mia

http://www.thorwang.com

 
Ingen bild

synne

3 april 2009 13:04

Hej.Hoppas allt är väl.Önskar dig en riktig trevlig. Vi väntar på solen. Jag är uppe hos exet och hoppas på sol och lite trädgårdsarbete. Kram Synnöve

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards