Alla inlägg den 22 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 22 april 2009 17:13

Ja men va fasiken då när vi var barnvakt i måndags fick vi magbaciller med oss hem. Jag var lite hängig redan igår men vaknade i morse med ett vagt illamående men hade "bråttombajs" (tycker det är ett roligt ord).

Har sprungit flera gånger sen dess men inget kräk, bara svagt illamående. Gick och la mig efter rörpularen varit här då fick jag sånna magkramper fick andas mig igenom dom som värsta värkarna.

Känner mig lite frussen, matt inte OK alls.

Mitt i allt detta i förmiddags då ringde särbon och sa att han spytt och bråttombajsat hela natten så vi blev smittade båda två.

Som tur har vi 2 toaletter här hemma jag får ha en och dottern o sonen badrummet, har också ställt fram "alcogelé" att ha på händerna.


Tjing/Fnuttisen med ont i magen!

Av ♥Susanne♥ - 22 april 2009 10:12

days252520sparkle252520wednesday.gif picture by suzanders


Då va det mitt i veckan igen och tiden bara flyger förbi. Min kropp är inte min bästa vän idag kan jag säga. Vädret gör sitt till nu får det bli VARMARE!


Har avverkat dom vanliga morgonpromenaderna och hamnade vi datorn igen. Vi har inte fått så mycket info från Mia mer än det som står i Expressen idag, så det känns lite hoppfullt i alla fall. Men som Mia säger när dom sitter på ett plan FRÅN Guatemala kan man börja Hurra!


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1542061/snart-kan-de-aterforenas


All info gällande Thor och Mia finns som vanligt i länkarna nedan!





Väntar på att en "rörpularfirma" ska komma hit då det är stopp i avloppet under badkaret IGEN. Man kan inte ens duscha nu utan att det blir översvämning. Tror att dom behöver gå längre ner i systemet än att bara rensa det som är synligt. Det här är 2:a gången sen jag flyttade hit i november, ni fattar va?


Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag!


Tjing/Fnuttisen helt ur gängorna!



newrule.gif picture by suzanders


blogg.aftonbladet.se/30496


thorwang.wordpress.com/


mom-detective.blogspot.com/


newrule.gif picture by suzanders


cooltext416666941.jpg picture by suzanders



Ovido - Quiz & Flashcards