Alla inlägg den 28 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 28 april 2009 17:25

Skrev precis ett långt inlägg och när jag skulle spara det så hoppade internet ur. Vad tror ni hände, jo ALLT försvann. @*%£@*%*$@


Att jag inte lär mig, har hänt förrut och jag har sagt till mig själv KOPIERA innan du sparar. Gjorde jag det......NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Jag ger upp!

(nu ska jag kopiera innan jag sparar detta)

Av ♥Susanne♥ - 28 april 2009 07:49

Trodde jag på den själv eller?  Vaknade lika förbannat med huvudvärken kvar den har flyttat sig lite bara. *suck*

Är inte riktigt OK i magen efter maginfluensan så det kanske är något skit kvar i kroppen. (den lät ju bra) :-D


Efter flera soliga dagar är det gråväder utanför mitt fönster just nu, så tråkigt.


Nä nu ska jag försöka få i mig någon lätt frukost och hoppas att magen fixar det.


Tjing/Fnuttisen som måste ta en Alvedon!



986ba67f5b0706f7b892f5dcde5e1415.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards