Alla inlägg den 18 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 18 april 2009 11:15

2048901z6o3w39jze1.gif picture by suzanders


Kröp ner i sängen igen efter att döttrarna åkt till jobbet, vaknade strax för 9. *skönt*

Gick ut med hundarna i 2 omgångar, tycker att det är lättare att ta dom 2 och 2. Efter det blev det lite sen frukost och den vanliga blogg/nyhets läsningen.

Skulle ju åka till särbon när dom fiska men det hoppar jag över för det är svinkallt ute.

Så nu funderar jag på att åka och handla istället, det är lite tomt i skåpen.


Vi är nästan säkra på att Africa är dräktig, imorse tror jag att hon mådde illa för hon satt bara och skaka och såg ynklig ut *stackars liten*

Så förhoppningsvis blir det valpar i slutet på maj.


Nä nu får jag rycka upp mig och komma iväg.


Tjing/Fnuttisen seg så seg!


NiceWeekend.gif picture by suzanders



newrule.gif picture by suzanders

cooltext416666941.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 18 april 2009 06:06

Snabbvisit så här tidigt på morgonen! 

Vaknade när döttrarna gick upp men dom ska gå snart så jag kryper ner i sängen igen.


Tjing/Fnuttisen ff trött!

Ovido - Quiz & Flashcards