Alla inlägg den 16 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 16 april 2009 17:32

När jag la in filmen på Africa nedan så hittade jag en annan liten snutt jag laddat ner på Youtube.

Det är när dottern och jag åkte bil (fast här står vi still) Morgana blir helt frustrerad när Line sitter i framsätet.

Hon försöker få hennes uppmärksamhet genom att låta, hon kan låta ännu mer än det här (lite gulligt)

Av ♥Susanne♥ - 16 april 2009 16:29

Idag var det dags för både Morgana & Africa att bli badade, har skjutit på det ett tag nu.

Som vanligt finns det ju inget ynkligare än en blöt hund!

Men efteråt blir hon så fin och luktar väldigt gott (gör hon annars också då den här rasen inte luktar "hund" ett dugg)


Picnikcollage-7.jpg picture by suzanders


Här under kommer en liten filmsnutt hur Africa hjälper till att torka sig själv, i MATTES säng!



Av ♥Susanne♥ - 16 april 2009 08:30

2007-10-18_192527_2007-09-05_135-1.gif picture by suzanders


Veckorna bara svischar förbi och snart är det helg igen. Till helgen kommer Uppsala dottern hit igen då hon ska jobba. Så då blir det "Fullt Hus" igen och "Fullt Ös".


Ska snart ut på dom vanliga promenaderna och vädret ser lite bättre ut idag än igår. Inte lika grått behagligare värme och solen kan nog titta fram hoppas jag.


Låg kvar i sängen i morse en stund och ställde mig nästan upp i sängen när det började vibrera i hela huset. Dom slipar stengolvet i éntren i alla portar och i morse var det våran tur, det låter och känns kan jag lova. Men fint blir det nog när det är klart!


Önskar er en trevlig dag med vackert väder! (det önskar jag mig iaf)







newrule.gif picture by suzanders

cooltext416666941.jpg picture by suzanders


Ovido - Quiz & Flashcards