Alla inlägg den 19 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 19 april 2009 21:43

 740efda46fabbc10f5d9848ebbf206a3.jpg picture by suzanders

Har ett riktigt pannknack. Har suttit mestadels vid datorn idag angående Thor. Har mailat hitan och ditan. Läst artiklar, diskuterat med dom andra mom-detectivs på vårat forum. Känner mig väldigt frusterad istället för glad nu när Thor faktiskt är lokaliserad. Men i morgon är en ny dag med nya tag, synd bara att det är sån tidsskillnad så Mias och våra dagar går inte ihop (klockan är ca 14.00 nu i Guatemala)

Lite senare ikväll ska det bli en Chat med Mia på Aftonbladet, skönt att dom verkar stå i ständig kontakt med henne.

Nä nu ska smålurvisarna ut sen ålar jag mig i säng, känner att jag har svårt att t.o.m tänka, skriva ska vi inte prata om. Har tagit ett tag att skriva detta inlägg efter ett gäng rättningar


Tjing/Fnuttisen NT!

Av ♥Susanne♥ - 19 april 2009 10:00

Här har Mias vän i USA som står i ständig kontakt med henne skrivit lite på Thors sida!

http://thorwang.wordpress.com/2009/04/19/baby-thor-is-found-in-guatemala/


Tänk att det ska vara så krångligt!


/Fnuttisen frustrerad!

Av ♥Susanne♥ - 19 april 2009 07:54

Men allt är fortfarande lite rörigt och jag kan inte skriva några detaljer då läget just nu är väldigt känsligt. Skriver mer när jag kan och får.

Thor by Find Baby Thor Wang.


Tjing/Fnuttisen med glädjetårar i ögonen!

Ovido - Quiz & Flashcards