Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Välbehövligt regn!

Av ♥Susanne♥ - 4 maj 2009 08:14

Monday_Great_Week.gif picture by suzanders


Det har regnat inatt och det regnar fortfarande. Tänk vad lite regn kan göra, det som har kommit än så länge har gjort träd och buskar gröna *simsalabim*


I lördags kom då sista kullens valpar för att hälsa på och träffa varanndra sist dom sågs var när dom flyttade till sina nya hem i slutet på januari.

Dom blev så glada och började leka med en gång. Vi satt ute i det underbara vädret.

Picnikcollage-9.jpg picture by suzanders


När valparna lekt klart och åkt hem till sitt så gick vi in till ett färdigdukat bord. Särbon hade gjort pannbiff m potatis och sås *mums*


Efter maten gick jag hem till särbon och vi hade en lugn och mysig kväll.

När jag vaknade gick jag hem och tog ut småodjuren i 2 omgångar.


Grejade lite här hemma sen, plockade ihop uppsaladotterns saker då hon skulle åka hem direkt efter jobbet. Hon slutade lite tidigare och åkte härifrån vi 3-tiden. Nu är det så tyst här hemma bara 2 hundar till skillnad mot 5.


Resten av kvällen var avkopplande och det blev en tidig kväll.


Idag ska jag ombesiktiga min bil vid 12-tiden och gå ut på dom vanliga hundpromenaderna. Har några telefonsamtal som ska ringas också.


Tjing/Fnuttisen utvilad!

 
 
Sussi

Sussi

4 maj 2009 13:39

Vilka söta små hårbollar!

Lycka till på ombesiktningen..

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Trubaduran

Trubaduran

4 maj 2009 17:16

Goddagens! Hoppas att det gick bra med bilen.

http://www.trubaduran.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards