Alla inlägg den 27 april 2009

Av ♥Susanne♥ - 27 april 2009 20:19

..................har jag gjort hela eftermiddagen men det hjälper inte. Sån jäkla "skallebank".

Så jag får kasta in handduken för idag och hoppas det släppt till imorgon när jag vaknar.


huvudvrk-1.jpg picture by suzanders



Tjing/Fnuttisen alvedonmissbrukare! (bara idag)

Av ♥Susanne♥ - 27 april 2009 17:27

Jag hade ju tänkt skriva ett långt inlägg om Thor och Mias återförening. Men jag väljer nu att inte nämna dom mer i min blogg eller sätta in några bilder detta är för deras säkerhets skull. Det har kommit lite konstiga kommentarer på dom stora bloggarna som skrivit mycket om detta, så därför blir det så.


Intervjuer som Mia gjort själv finns i tidigare länkar nedan.


Många vill säker veta hur det går men säkerhet går före nyfikenhet.


Så från och med nu är den här bloggen om mig och mitt liv igen. (tråkigt jag vet)


Är lite slö i hjärnan forfarande efter dessa 2 månader så ge mig ett par dagar så är jag snart "back on track"


Tjing/Fnuttisen med 2 månader gammalt damm på möblerna!


qpgs9d.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards