Alla inlägg den 18 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 18 september 2008 10:46

Pratade precis med Karin som jag ska byta lägenhet med. Dom hade precis varit där och besiktigat lägenheten och jag kommer att få i stort sett totalrenoverat Jippie!!!!

Det är bara hallen som inte blir omgjort men det är så fint där ändå så det gör inget.

I renoveringen ingår det tapetsering, målning av tak, målade dörrar + köksluckor.

Jag behöver ju tapetsera om i sovrummet men gjorde upp med Karin nu att Hyresbolaget får göra det jobbet så delar vi på den kostnaden.

Det gynnar henne mest då hon också får målat i tak + målade garderobsdörrar som jag inte behöver göra om jag skulle åtgärda det själv.

Så nu har jag en börda mindre bortplockad från axlarna *skönt*

Summan blir 2 lyckliga lägenhetsinnehavare. Tjohooooo!!!!!


Av ♥Susanne♥ - 18 september 2008 10:38

80fc5128b08f55de948c0618653a7dbc.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 18 september 2008 08:25

 


Skulle sätta på kaffet och upptäcker att mjölken är slut *suck* kan verkligen inte dricka utan.

Så är det att ha tonåringar hemma som rotar i skåpen heeeela tiden. Man vet aldrig när något tar slut.

Återkommer när jag köpt mjölk fått i mig en kopp och blivit människa igen.


Tjing/Fnuttisen såååå kaffesugen!




VILL HA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards