Alla inlägg den 17 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 17 september 2008 21:25

bddd751459ad50da2a4ca5ed15f45668.jpg picture by suzanders

Oj!

Av ♥Susanne♥ - 17 september 2008 11:17

eaa70b30c2ce1c75fea7c9adea33bb97.jpg picture by suzanders

Tror att verkligheten börjar hinna ifatt mig, känner mig helt tom.

Vill göra så mycket som möjligt och hellre bo i kartonger än att stå där den sista veckan med panik för att det är för mycker kvar.

Men det tar på krafterna + att det har varit så mycket annat runt omkring oss ett tag.

Det som hände gubbens son var att han sitter häktad i ett annat land (danmark) och sitter där än, vi får inte veta något då det är under utredning.

Så det är bara att försöka släppa det så länge tills vi får besked.(inte det lättaste men, men)


Idag besiktigades min lägenhet och jag måste tapetsera om i ett sovrum, men det visste jag sen var allt annat ua.


Bakade ju ett grövre bröd igår som blev rätt så bra ska bara ha lite mer vätska nästa gång + mer brödkryddor men det var gott ändå men kan som sagt bara bli bättre.

Har ätit en sen frukost nu då jag inte hann innan besiktningskillen kom. Låg kvar i sängen längre än jag borde men hade så ont och var så trött att jag snoozade lite för många gånger.


Så nu blir det lite packning till och sen ska jag faktiskt ta det lugnt.


Tjingeling/Fnuttisen helt tom! 


HaveAGreatDayTeddyFlowers.gif Great day image by alekris_2008

Ovido - Quiz & Flashcards