Alla inlägg den 10 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 10 september 2008 21:04

bild2.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 10 september 2008 10:55



Hur mycket kan det regna egentligen? Någon gång måste det väl sluta och släppa fram liiite blå himmel.

Inte konstigt att man är trött kanske, är faktiskt lite piggare i dag men inte till 100%.

Har varit på den sedvanliga morgonpromenaden och ska nu städa lite innan jag drabbas utav tröttheten igen.


Har väntat på min mens nu i 5 veckor, nääää jag är inte gravid utan bara äldre helt enkelt. Brukar ha 21-25 dagar emellan, har varit så dom sista åren.

Men nu har det gått 5 veckor har haft mensvärk i 2 dagar men det kommer inte igång, hoppas man slipper den här skiten för gott snart.

Kan nog inte räkna med det då min mamma blödde till och från till hon var 58år, så jag kanske måste stå ut i 13år till....................Fyfasiken!!!!


Nä nu ropar dammsugaren på mig för en svängom!!!






Tjing/Fnuttisen väntandes!





Ovido - Quiz & Flashcards