Alla inlägg den 3 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 3 september 2008 22:06

bild2.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 3 september 2008 13:11

Av ♥Susanne♥ - 3 september 2008 12:20

Är fortfarande mätt efter frukosten men vet att jag måste äta så det blir en lätt lunch.

Ett kokt ägg skinkknyten med sallad, paprika och keso i (får duga)


Tjing/Fnuttisen

Av ♥Susanne♥ - 3 september 2008 08:59


Ja som sagt dom senaste mornarna har det regnat men slutat senare på förmiddagen och solen har tittat fram.

Hoppas att det blir så idag också!

Har precis ätit frukost vid datorn *förvånad* NOT!

Det blev samma som igår och det var lika gott idag.

Ställde mig på vågen imorse(fastän jag inte ska) visade faktiskt -0,5 sen igår morse, det går åt rätt håll i alla fall.


Snart ska jag sätta på mig regnjacka + gummistövlar och ta den vanliga morgonpromenaden (tror jag ska damma av stegräknaren faktiskt).


Till middag idag ska jag göra fisksoppa från ett nytt recept jag inte prövat förrut, min mamma har gjort något liknande och den var god.

Återkommer senare med bild och recept.


Tjing Tjing/Fnuttisen lite lättare!




Ovido - Quiz & Flashcards