Alla inlägg den 9 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 9 september 2008 19:06


..............................sa jag att jag va trött................zzzzzzzzzzzzzzz

Har legat och sovit till och från hela dagen, inte roligt men skönt och antagligen välbehövligt för den här onda kroppen.

Dottern köpte kycklingsallad som vi åt till middag *jättegott*, ja vet att man kan göra sallad själv men när man knappt orkar lyfta gaffeln för att äta så är färdigköpt sallad en skänk från ovan.


Nä nu orkar inte fingrarna något mer och jag lyder!

Jag hoppas jag ska vakna imorgon bitti och känna mig piggare.

 Ska ligga och slötitta lite på TV, dottern vill se Top Model som börjar ikväll inte direkt mitt favoritprogram men vad gör man inte för sina barn.


Tjingeling/Fnuttisen heeeelt utmattad!



Av ♥Susanne♥ - 9 september 2008 08:54

 



Idag är ingen bra dag har jätteont och är jättetrött. Får sånna svackor ibland, så idag blir det nog mest sängläge.

Det här vädret är inte bra för min kropp vill ha stabilt väder så kroppen får må bättre.

Sen har det varit lite turbulent runt omkring mig den senaste tiden som säkert också har bidragit.

Nä nu ska jag masa mig ut med hundarna, dom måste ju ut hur jag än mår.


Ha en trevlig Tisdag!


Tjing/Fnuttisen smärtpåverkad!

Ovido - Quiz & Flashcards