Alla inlägg den 14 september 2008

Av ♥Susanne♥ - 14 september 2008 18:12

Sitter och rensar lite bilder på datorn och hittade då den här på Africa ca 1 månad gammal(ung).

Mattes sötnos!


När man är liten kan man sova hur som helst, var som helst!

Av ♥Susanne♥ - 14 september 2008 13:44

 


Nu har vi varit och hämtat sängen. Och det var en "syn för gudarna" ska ni veta.

Sängen var fortfarande ihopmonterad. Tänk er senariot 140cm bred säng 160cm höga ben ett rum typ 170cm brett......................ni förstår va?

Ingen lätt match men efter huvudbrytande, armtyngande, laborerandes, flera personer medverkande så fick vi isär sängskrället i smådelar.

Så nu står den så fint ute i mitt nyrensade förråd, madrassen á 140cm (typ Dux) står i vardagsrummet.

Sängen var i jättebra skick madrassen är knappt använd då deras dotter mest varit hemma hos sin kille och sovit. Jag är jättenöjd!

Ska nu packa ett par kartonger till då jag ändå är i farten då jag vet att med mitt onda från igår+ dagens bravader så lär jag nog bli i stort sett sängliggandes imorgon. Får bara dra mig ut med hundarna dom måste ut hur jag än mår.

Nä nu ropar kartongerna på mig så det är bäst jag lyder.


Tjingeling/Fnuttisen rätt så mör faktiskt!




Av ♥Susanne♥ - 14 september 2008 09:48


Har sovit dåligt inatt, ont överallt men det visste jag ju efter hårt kroppsligt arbete så kommer smärtan som ett brev på posten.

Sitter nu med en kopp kaffe efter morgonpromenaden, vid läser lite nyheter och bloggar.

Ska väcka sonen nu så han hinner vakna till så ska vi åka och hämta sängen sen.


Ha en trevlig dag i det vackra vädret!


Tjing/Fnuttisen ojandes!........ojojoj.



Ovido - Quiz & Flashcards