Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Hoppfullt!

Av ♥Susanne♥ - 22 april 2009 10:12

days252520sparkle252520wednesday.gif picture by suzanders


Då va det mitt i veckan igen och tiden bara flyger förbi. Min kropp är inte min bästa vän idag kan jag säga. Vädret gör sitt till nu får det bli VARMARE!


Har avverkat dom vanliga morgonpromenaderna och hamnade vi datorn igen. Vi har inte fått så mycket info från Mia mer än det som står i Expressen idag, så det känns lite hoppfullt i alla fall. Men som Mia säger när dom sitter på ett plan FRÅN Guatemala kan man börja Hurra!


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1542061/snart-kan-de-aterforenas


All info gällande Thor och Mia finns som vanligt i länkarna nedan!





Väntar på att en "rörpularfirma" ska komma hit då det är stopp i avloppet under badkaret IGEN. Man kan inte ens duscha nu utan att det blir översvämning. Tror att dom behöver gå längre ner i systemet än att bara rensa det som är synligt. Det här är 2:a gången sen jag flyttade hit i november, ni fattar va?


Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag!


Tjing/Fnuttisen helt ur gängorna!



newrule.gif picture by suzanders


blogg.aftonbladet.se/30496


thorwang.wordpress.com/


mom-detective.blogspot.com/


newrule.gif picture by suzanders


cooltext416666941.jpg picture by suzanders



 
 
Mikaela

Mikaela

22 april 2009 11:36

Heej, måste väl avslöja att jag är en av dina trogna läsare. Mår så dåligt av att läsa om lille Thor att jag inte kunnat sova äns.. Hoppas han kommer hem snart!
Kram på dig!
//Mikaela, vän till Sofie, med dalmatinern Lookie

http://www.lorddannys.com

 
Ingen bild

Carina

23 april 2009 12:59

Jora, du ska få en kommentar...=) Tycker att du är så beundransvärd som orkar och vill hjälpa Mia o Thor...All heder till dej...håller tummarna.... Kram Carina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards