Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Solen skiner!

Av ♥Susanne♥ - 31 augusti 2008 07:56

 


Har precis varit ute på en liten skogspromenad med hundarna i det härliga vädret. Det är så fridfullt att gå under träden med bara naturens ljud i öronen. Solen skiner och termometern visar redan 13grader.


Igår var vi ju bjudna på restaurang av "gubbens" chef vi träffades kl 6 och satte oss till bords. Vi hade sonen med oss och dom hade son (10år) dotter (lika gammal som Tim) och dotterns kompis som är en gammal klasskamrat till Tim.

Det blev ett riktigt långbord och trevligt hade vi det.

Jag beställde en "Laxplanka" gubben tog "gorgonzolafylld lövbiff" och sonen tog en "plankstek", allt var jättegott!

Till det blev det en god öl också!

Eftersom man inte går ut så ofta så var ju efterätt ett MÅSTE. :-)

Jag tog friterad camembert såååååååååååå gott den var precis lagom "rinnig"

Så summan av kardemumman: allt var suveränt!

Som vanligt när man har trevligt så glömmer man allt annat, och jag glömde att fota lite, så tyvärr finns det inga bilder från våran trevliga kväll.


Idag måste jag städa lite här hemma då det inte blev något gjort här igår, vaknade med ont i kroppen (väderväxlandet) så det blev till att ta det lugnt eftersom vi skulle ut på kvällen så att jag skulle orka med det.

Men idag känns det bättre så det är bara att passa på *suck*



Nä nu ska jag sätta på en kopp kaffe och äta lite frukost, sen är det bara att hugga i!


Ha en bra dag!


Tjingeling/Fnuttisen på bra humör!


 
 
agge

agge

31 augusti 2008 12:28

Så trevligt ni hade igår kväll...Det är mysigt att få gå ut på restaurant och äta ibland...Och jisses vad gott med friterad camemberost...Mmmmmmmm
ha en jätteskön söndag.

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards