Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Shopping!

Av ♥Susanne♥ - 29 augusti 2008 14:40

Åkte en vända till Rusta för att titta efter hundkläder. Jag är en stor motståndare till att ha kläder på hund, men bara i rent utsmyckningssyfte. Till Africa köpte jag ett sk. Regntäcke perfekt att ha när det spöregnar ute och hon slipper att bli dyblöt då hon har mycket päls. Heaven däremot behövde en liten tröja för att inte frysa. Sen vi rakade henne under sommarhettan har pälsen inte kommit tillbaka än som vi hoppats på, Morganas har redan växt ut ca 2cm.

Det märks att hon börjar bli gammal och inte är riktigt frisk, kroppen orkar inte att producera nytt, så det blev en lite T-shirt så att hon ska kunna gå ut utan att frysa så mycket.

Till mig själv köpte jag en Fleecejacka i svart *jätteskön* har inte någon "mellanjacka" så den här var perfekt. Har en tunnare väst som jag kan ha utanpå. Så med jackan+väst klarar jag mig ända tills vinterjackan åker fram.

Min dotter fick en orkidee i våras som blommat om utan att vi gjort något speciellt *så fin*

Nä nu ska jag dra en sväng med "snabeldraken".


Tjingeling/Fnuttisen varm om kroppen!


 
 
agge

agge

29 augusti 2008 21:37

så fina kläder vovvarna har fått då. hehehe....Gulligt. Och matte fick en jacka hon också ser jag. Vilken vacker orkide´, underbar.

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards