Alla inlägg den 11 maj 2009

Av ♥Susanne♥ - 11 maj 2009 09:02

newrule.gif picture by suzanders

Cirka 1000 dun kan pressas ner i en fingerborg och sedan återfå sin ursprungliga volym.

newrule.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 11 maj 2009 07:03

BUTTERFLIESSPARKLES25FTag.gif picture by suzanders


Efter mitt sista inlägg i fredagskväll gick jag ut på kvällskissen med Africa det började regna då och sen regnade det heeeela natten.


Lördagen var en tråkig kall historia (vädermässigt) och med dessa väderväxlingar protesterar min kropp.


Sonen var dessutom på fest på fredagen och jag kan inte somna ordentligt förrän jag vet att han är hemma.

Så lördagen gick i lugnhetens tecken, vi tog det lugnt, åt gott, och tittade på TV.


Söndagen visade sig bli ungefär likadan vädret var bättre och kroppen började känna sig OK.


Åkte hem på eftermiddagen, och sonen stannade kvar hos pappa. Dottern och jag tittade på Americas next top model som går i USA just nu. Har blivit våran grej varje vecka.


Africas valpar börjar kännas ordentligt nu från dag till dag rör dom sig mer och mer, såååååå mysigt. (tycker inte Africa)


I morse blev jag väckt utav en stressad dotter som kom på att Tim hade hennes åkkort (som han lånade i fredags) men det löste sig då särbon precis åkt hemifrån och kunde plocka upp henne och hämta kortet. Vi bor 5 minuter från varanndra, precis lagom avstånd.


Så nu sitter jag här har läst lite bloggar och ska nu äta lite frukost och det blir mer bloggläsning och nyhetsläsning.


Tjing/Fnuttisen utvilad!


Animation1greatday.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards