Alla inlägg den 5 maj 2009

Av ♥Susanne♥ - 5 maj 2009 20:27

Bor ju i ett "Comhem" hus och satt och väntade på att kl skulle bli 8 ville se NavyCIS. Nä men då lägger skiten av, TV, Bredband, Telefonen. Tur att jag har mobilt bredband så att jag kan komma ut på internet ändå.


Så nu har vi bara 1:an 2:an och 4:an, sitter just nu och småtittar på "äntligen hemma" jättekul *NOT*


I-land problem jag vet, men hade sett fram emot NavyCIS!


Tjing/Fnuttisen tjurig!

Av ♥Susanne♥ - 5 maj 2009 07:53

good-morning_0-9-6228.gif picture by suzanders


Tisdag morgon lite sol och ca 7 grader på termometern. VAR tog värmen vägen?


Har sovit så där, det har varit en sån där natt när jag springer och kissar sjuttioelva gånger. Man går och kissar ,somnar, drömmer att man är kissnödig kissar i drömmen men det går inte över. Då säger hjärnan till mig VAKNA du måste kissa på RIKTIGT. :-)


Ska äta lite frukost strax efter det är det dags för dom vaaaaanliga promenaderna.

Har inget speciellt som står på schemat idag, så det blir lite småplock med ditten och datten.


Tjing/Fnuttisen urkissad!



beautiful-tuesday.gif picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards