Alla inlägg den 8 maj 2009

Av ♥Susanne♥ - 8 maj 2009 21:26

Summerar kvällen med några få ord:

Skit nöjd, skit mätt, skit trött!


Tjing/Fnuttisen sååååå nöjd så! *kurr*


GOODNIGHT.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 8 maj 2009 10:35

newrule.gif picture by suzanders

 Sköldpaddor kan andas genom rumpan.

newrule.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 8 maj 2009 10:19

Friday-2.gif picture by suzanders


Fredag igen och förhoppningsvis en solig helg. Det är varmt i Stockholm och solen skiner. Termometern visar 14 grader i skuggan.


Har varit ute på förmiddagsprommisen och det var varmt då jag satt på mig för varma kläder. Det är så svårt att veta vad man ska klä på sig, ibland är det varmt ibland kallt.


Ska småplocka lite här hemma (som vanligt) och packa ner lite saker då sonen och jag ska sova hos särbon i helgen. Dottern är ledig och behöver en helg för sig själv, gå naken om hon vill bara vara helt enkelt.


Pratade med bonusdottern igår som var såååå glad för dom har blivit med RADHUS. Inflytt den 1 juli.


Sen ska mina föräldrar flytta till mindre den 1 augusti, blir många flyttar i sommar. Dom ska ju flytta från ett 3 rums radhus till en liten 2:a i en nyproduktion så det blir till att rensa ut mycket.


Nä nu ska jag ta en kaffe på min balkong och njuta av solen en stund.


Tjing/Fnuttisen på solhumör!



trevlig-helg.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards