Alla inlägg den 7 maj 2009

Av ♥Susanne♥ - 7 maj 2009 20:25

Det blir inte så mycket roligare än så här. Ska titta på ett av mina "favvo" program, Criminal Minds på 5:an som börjar kl.9


Sen blir det kvällskissen och kryper efter det ner i sängen och bläddrar lite i "ALLAS" som jag köpte idag. Tycker det är en bra tidning som har det mesta (som jag vill ha iaf) som bra artiklar, recept, noveller mm.


Tjing/Fnuttisen som väntar på att klockan ska bli 9!



GNteddy.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 7 maj 2009 19:08

Dom sista dagarna har Africa mest legat MITT på golvet och sovit, hon älskar att sova under saker annars.

Det börjar väl bli riktigt varmt för henne nu, jag ser att hon är påverkad hon flämtar en hel del. Hur ska det sluta med 2 veckor kvar, stackars liten.

Har dragit ner på riktigt långa promenader med henne nu då jag ser att det är tungt för henne. Det blir flera småprommisar varannan till var 3:e timma. Snart blir det nog var och varannan timme då magen växer mycket och det trycker på. Så jag är inte direkt sysslolös. :-)


07052009844.jpg picture by suzanders


Tjing/Fnuttisen en stolt matte!

Av ♥Susanne♥ - 7 maj 2009 11:44

newrule.gif picture by suzanders

 Peter Stormare svär på svenska i filmen "Fargo".

newrule.gif picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 7 maj 2009 11:17

szHello44441.gif picture by suzanders


Äntligen har huvudvärken gett sig av. Solen skiner och det är riktigt varm ute, fläktar lite med några moln på himlen.


Idag kännde jag rörelser i Africas mage som små fjärilsvingar, nu är det på riktigt det finns liv därinne. Inte för att jag trott något annat med den magen men nu vet man att den/dom lever.

Knappt 2 veckor kvar nu på lördag går hon in i v8 räknat på dagen mellan dom 2 parningarna som blev.


Har ren tvätt som ligger och ropar på mig och vill in i skåpen (har ropat några dagar) så det ska jag ta i tur med nu. Sen blir det dom vanliga promenaderna (känns som om jag blir lite tjatig om det) men så är det.


Sen undrar jag VAR tog den här veckan vägen? Tycker att tiden bara springer förbi. Imorgon är det redan fredag.


Snart börjar tvätten skrika så jag måste gå nu.



 



Tjing/Fnuttisen i vikartagen!




 


Ps. Min son behöver ett jobb (blir tokig snart) ingen som vet någon som behöver hjälp av en stark 17 åring i Stockholmstrakten. Ds.




 

2008-08-14_143045_1e02d3845734d868d.gif picture by suzanders



Ovido - Quiz & Flashcards