Alla inlägg den 22 februari 2008

Av ♥Susanne♥ - 22 februari 2008 19:09


sitter just nu och dricker ett glas
 och till det en god

Tycker att jag är värd det och kan unna mig det ikväll. I morgon är det allvar igen. Jag vill bara tacka mina "Fans" som stöttar mig i vått och torrt.

En riktigt stoooooooooor

Utan er skulle jag inte vara något på denna Blogg. Tack för att ni peppar mig!!! Har en ny bild på lilla China som har öppnat sina ögon



Längtar till imorgon då jag ska åka till Sofie och hälsa på Africa, idag har jag verkligen saknat henne i solskenet, längtar tills hon kommer hem. Ha en trevlig kväll mina vänner.

Over and out/Fnuttisen lite salongberusad!

Av ♥Susanne♥ - 22 februari 2008 09:48


 
 
Ja då har jag kommit på fötterna igen. Är ff vrålförkyld men mycket bättre. Idag kommer Bloggen att innehålla en massa bilder, hoppas ni tycker det är kul ,ska visa massor med bilder tagna för 1 månad sen och förra fredagen. Det syns faktisk redan skillnad. Det är en sån där riktig WOW känsla och jag blev ännu mer sporrad, nu längtar jag till nästa gång vi ska ta nya bilder.

 

-0,7 den här vecka och då är ändå "Tant Röd" på besök också.
Så dagen resultat är dessa:
Vikt:86,6 (87,3)
BMI:32,6 (32,9)
Midja: 94 (94)
Inom parentes förra veckans värden

Här är ett viktdiagram sen jag började, tycker att det är en schysst nerförsbacke faktiskt. Här kommer Bildkavalkaden..................... .....................(Tog ju medvetet från början kläder som var i minsta laget)


Här kommer bilder på mig i Byxorna som är alldeles för små och som jag ska komma i till sommaren........................... ..................



Skillnad va? Nä nu ska jag ut på promenad i blåsten (blåser halv storm här)


Over and out/Fnuttisen lite lättare!


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Ovido - Quiz & Flashcards