Alla inlägg den 5 februari 2008

Av ♥Susanne♥ - 5 februari 2008 11:59


 
Dagen började ännu snörvligare och nysigare än igår, men men det får gå (kunde ha varit värre) Ska bara försöka ta det lugnt så att jag blir bättre eftersom Africa ska valpa snart, vill ju inte ligga helt "däckad" då. Igår fuskade jag faktiskt liiite men jag har ju varit så duktig i helgen att det fick bli en 1/2 sån här.......................

 


Jag njöt verkligen men............................. efteråt så tyckte jag inte att det var så gott som jag trott blev faktiskt nästan lite äcklad. Idag blir det köttfärssås med mycket grönt i och fullkornspasta till det och som sagt att dricka till VATTEN.........ni glömer väl inte att dricka 



Här ska ni få en bild på en "tjockis"



Africa har ca 1 vecka kvar så det ska bli intressant att se vad som döljer sig där inne! Nä nu blir det en "date" med både det ena och det andra.................


 
Over and out/Fnuttisen ff på fötterna!

 

Ovido - Quiz & Flashcards