Alla inlägg den 4 februari 2008

Av ♥Susanne♥ - 4 februari 2008 08:27

 


Ja då va det måndag igen, veckorna bara flyger iväg. Igår var jag hos min dotter och hälsade på min lilla älskling Africa. Nu börjar magen att bli riktigt stor. Har packat "förlossningsväskan" så när Sofie ringer så åker jag dit. Senast om 1 1/2 vecka är dom här...............

I fredags började jag förstås att bli förkyld, så hela helgen har det snörvlats. I natt har jag snarkat sååå mycket att sambon höll på att bli tokig. Så i natt ska jag sova hos min andra dotter så att sambon får sin "skönhetssömn" (han blir så kinkig annars) Förkyld eller inte så måste ju "daghundarna" ut så strax blir det en morgonpromenad. Maten är lite tråkig när man är snorig, först och främst är man inte direkt sugen på något. Och när man sen äter smakar det knappt något.

Over and out/Fnuttisen röd om näsan!

Ovido - Quiz & Flashcards