Alla inlägg den 14 februari 2008

Av ♥Susanne♥ - 14 februari 2008 09:21

 


Det har inte hänt så mycket mer än dom vanliga hunpromenaderna, kökstjänst och inte att förglömma en date med dammsugaren. Africa och China mår jättebra, China går upp rejält i vikt varje dygn (tur att hon inte är medlem på Måbra) *hihi* Igår började det att klia i halsen på mig och när jag hostade kändes det som taggtråd i halsen, när jag vaknade nu på morgonen hade det gått längre ner i bröstet.


 


Ska jag bli sjuk nu IGEN????????????? Tycker att det har varit tillräckligt nu, jag som ska åka till Sofie i morgon och sova över där och umgås med Africa och lilla China. Får se hur det blir, inget roligt att vara där om man hostar hela tiden *suck* I förrgår tog sambon och jag en rask promenad på kvällen igen á 40 minuter, den här gången tog jag stavarna också. Vi hoppade över igår kväll eftersom jag inte mådde riktigt bra. Ja i morgon är det vägdag igen och ångesten kommer krypande ska det ha hänt något den här veckan. som varje torsdag känns det som om jag väger "5" kilo mer än förra veckan. Har varit lite slarvig med maten men inte på fel sätt utan jag tror att jag har fått i mig för lite mat(hur nu det är möjligt) men jag vet hur jag fungerar och äter jag för lite går min kropp på sparlåga med än gång och det visar sig ju på vågen. så håll alla tummar och tår nu för att jag ska få ett minus imorgon. Om jag åker till Sofie ska jag ta nya "tjockisbilder" på mig det var ju en månad sen jag tog dom förra. Ska bli kul och se om det syns någon skillnad. Utanför fönstret blåser det halv storm faktisk är sååå trött på det här vädret kan det bestämma sig någon gång, ena dagen + grader nästa - grader inte bra för min onda kropp.

Over and out/Fnuttisen småfrusen!

UPPDATERAT!!! (12:25) Just nu sitter jag och äter en sån här..................................


 Såååååå god, har längtad så efter jordgubbar och den här var söt och smakar faktiskt (hör och häpna).............jordgubb!

Ovido - Quiz & Flashcards