Alla inlägg den 1 februari 2008

Av ♥Susanne♥ - 1 februari 2008 17:25

 


Ja då va det Fredag och dags för vägning, har varit stenhård den här veckan så jag blev lite besviken när vågen visade...........................



Det är ju en minskning med 0,4 kg sen förra veckan så jag får väl klappa mig på axeln iaf. Det positiva med att mäta sig är ju att när vågen inte rör sig något nämnvärt så kan måtten vara positiva och det var dom lite idag - 2cm i midjan så visst händer det något.
Så dagen resultat är dessa:
Vikt:88,9 (89,3)
BMI:33,5 (33,5)
Midja: 95 (97)
Inom parentes förra veckans värden
Kommer in så sent pga av vi har skaffat trådlöst internet och har strulat med det hela dagen, men nu fungerar det. Skam den som ger sig! Igår kväll fick jag ta "gubben till Tandakuten då han hade sån tandvärk...........han fick dra ut den så nu är det "synd" om honom (Ni kvinnor pratar om att föda barn men ni skulle se när en man blir riktigt................) *hihi* Så nu får man dalta lite idag, men det gör jag så gärna så. Idag blir det köttfärsröra med grönsaker i att ätas i pitabröd det ska bli gott. Blir kanske ett sånt här glas också.......
 
Men jag loooovar bara ett glas.
Ha en trevlig Fredagskväll!

Over and out/Fnuttisen lite stolt faktiskt

Ovido - Quiz & Flashcards