Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Magkatarr!

Av ♥Susanne♥ - 22 april 2008 13:37

Har sååååå ont i magen har faktiskt klarat mig ett bra tag nu troligtvis pga. kosten.
Men efter utekvällen i fredags så tackade magen för sig och sa upp sig verkar det som. Hela lördagen låg jag och spydde och sov, lite baksmälla var det nog men det var den som fick hela cirkusen att dra igång. I fredags blev det lite blandat kompott från drinklistan och det är en STOR bov i dramat det vet jag (att man aldrig lär sig) *suck*
I skrivandes stund känns det lite bättre men jag är ff matt och har svårt för att äta. Så det är magmedecin och småätande som gäller just nu.
Får se vad som händer med vägningen på fredag då jag som sagt småäter just nu och inte har tränat sen i fredags. Ska hänga med Line till Gymmet i dag får se hur det känns då jag kanske provar på men känns det fel så avbryter jag med en gång, ska fråga träningscoachen när jag kommer dit vad hon tycker.
Saknar träningen........saknar pigga JAG!!!!!!
Hatar att må så här*grrrr*
Vägningen tar jag som sagt med en klackspark den här veckan då den kommer att se helt annorlunda ut än dom tidigare veckorna.
Ska träffa Sofie på Valborg så att jag kommer ta nya "tjockisbilder" då och bilder på dom nya svarta byxorna som blivit min nya måttstock.
Nä nu ska jag ta en hundpromenad i det soliga vädret, så långt jag nu orkar i det här "matta" tillståndet men lite är bättre än ingenting.

Ha det så bra i solen!!!!
Kramizar/Fnuttisen småvissen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Susanne♥ - 19 juni 2009 23:25

.................................häng med! Jag har haft en gammal blogg vilandes ett tag då jag tyckte den var lite krånglig. Men med tiden har jag nog lärt mig lite och den bloggportalen har lite mer att erbjuda. Men vem vet jag kanske kommer tillba...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 21:00

  Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek. ...

Av ♥Susanne♥ - 14 juni 2009 20:49

Hatar detta jä*la regnande! Man får vill simhud mellan tårna snart. Alla runt omkring mig är smått deprimerade och det beror på vädret tror jag. Ge oss lite sol o värme så att folk får ladda hjärnan med serotonin och bli lite glada. Tänk om det inte ...

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 12:22

  Alla klockor i Pulp Fiction står på tjugo över fyra.    

Av ♥Susanne♥ - 12 juni 2009 11:40

  Har varit lite mycket nu med både det ena och det andra. Plus att jag fick ett mildare virus på datorn så nu har jag suttit i flera dagar och kopierat massor av filer till en extern hårddisk i fall att! Ska sätta mig i helgen och gå igenom lite val...

Ovido - Quiz & Flashcards