Alla inlägg den 4 april 2008

Av ♥Susanne♥ - 4 april 2008 22:10

 

Ska försöka lite kortfattat redogöra för dom senaste 2 veckorna. Min data har seeeegat sig något enormt och har därför tröttnat på att det tar så mycket tid för att ladda upp ett par sketna bilder. Men ska göra ett försök. Förra fredagen ställde jag mig på vågen som visade en uppgång på 3gram sen veckan innan men det var jag helt inställd på då jag tränar varannan dag tom dagarna efter varandra har hänt då det har kommit något emellan och dottern och jag har bestämt att det aldrig får vara mer än en dag emellan. Jag gymmar som sagt varannan dag och till dagens datum har träningen varit följande:
17/3
18/3
20/3
22/3
24/3
26/3
27/3
29/3
31/3
2/4
4/4
Känner mig sååå stolt över mig själv och att jag tycker att det är sååå roligt Visste att dagen skulle komma då jag stod still ellet tom. gick upp då jag vet att muskler väger mer än fett. Så jag tog det inte hårt alls. Dagarna har bara sprungit förbi med hundpromenader och träning och att försöka hinna med allt det vanliga också.
Så imorse var det dags igen och vågen visade då

 

-1,3 sen förra veckan (eller -1kg sen förrförra veckan) Så det går åt rätt håll iaf. ska försöka att komma in oftare och uppdatera om min träning som är riktigt rolig faktiskt, svettas som en gris men WTF vem bryr sig och det ger mig enormt mycket. Imorgon ska jag skriva om hur min träning ser ut men nu vill sonen tyvärr ha datan så jag säger "see you later alligator"

Fnuttisen riktigt stolt faktiskt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards