Alla inlägg den 25 april 2008

Av ♥Susanne♥ - 25 april 2008 09:24

Då var det fredag igen och vägning. Efter att ha gått upp 3 hekto förra veckan så hoppades jag att jag skulle ha gått ner det + liiite till. Ställde mig på vågen och den visade........................



Jippie!!!!! -1,4 sen förra vecka 11,1 totalt. Så stolt över mig själv.
Tränade igår för första gången på nästan 1 vecka, gick faktiskt riktigt bra. Körde inte på riktigt så fullt som jag brukar men det kändes OK. Idag blir det massor med hundpromenader då Shiela behöver gå ut lite oftare, hon äter kortison just nu mot sin ögoninfektion pga av det kissar hon som ett helt kompani. Igår kissade hon utanför dörren 2 gånger då hon inte kunde hålla sig tur att hennes husse hade en kasse med tidningar innanför dörren bara att kasta ut snabbt för det är inte deciliter vi snackar om utan snarare liter *fniss*.
Fick min nya mobil igår en Sonyericsson K850i så nu ska jag börja mobilblogga också med foton den här Bloggen och Mobilbloggen kommer att gå hand i hand. Så titta gärna in i den och se om jag har tagit några fina bilder!
www.fnuttisen.blogspot.com


Nä nu är det dags att röra på "dököttet" Cool

Ha en bra dag i det uuuuunderbara vädret!!!!!

Fnuttisen superglad!

Ovido - Quiz & Flashcards