Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ♥Susanne♥ - 20 mars 2009 21:36

schweiz_karta.jpg picture by suzanders



Vid 1 tiden fick jag ett sms från dottern att dom hade landat. (tack gode gud för mobiltelefonen)

Vid middagstid fick jag ännu ett sms med info om att den första parningen  hade gått bra. Allt var bra och vi skulle höras imorgon igen, saknar min lilla skrutta (ja båda två förstås) men mest den lilla dunbollen.

Imorgon bitti ska särbon ut och fiska på isen, är det Ok väder går jag nog dit när jag vaknat.


Nu ropar sängen på mig har ju varit vaken tidigt idag, sonen tar kvällskissen med döttrarnas hundar. Hemmadottern liggern redan då hon jobbar hela helgen.


Tjing/Fnuttisen rätt så nöjd med dagen!



740efda46fabbc10f5d9848ebbf206a3.jpg picture by suzanders




newrule.gif picture by suzanders

cooltext416666941.jpg picture by suzanders

Av ♥Susanne♥ - 20 mars 2009 05:47

8760f738.jpg picture by suzanders



Uppe med tuppen, eller i alla fall med döttrarna. Hemmadottern ska till jobbet och Uppsaladottern ska åka med min lilla älskling till Schweiz för parning.

Planet lyfter 9:50 och flygningen tar ca 2½ timme. Africa åker med Sofie inne i planet då hon är så liten och kan det.

Dom kommer sen hem på söndag och då möter mina föräldrar upp henne på Arlanda tar med hennes 2 hundar härifrån skjutsar henne till Uppsala och tar med sig Africa hem till mig igen .

Sen är det bara att hålla tummarna att det blir valpar om ca 10 veckor.


Picnikcollage-6.jpg picture by suzanders


Nu har dom åkt *snyft* (tog ett tag att skriva det här inlägget, började för 1 timme sen) nu doftar det kaffe så det blir lite frukost och läsning av uppdaterade bloggar + nyheter.

Ha det!


Tjing/Fnuttisen nervös!



newrule.gif picture by suzanders


cooltext416666941.jpg picture by suzanders

Ovido - Quiz & Flashcards