Alla inlägg den 3 mars 2009

Av ♥Susanne♥ - 3 mars 2009 18:41

 


Sniglar kan sova i tre år.



Av ♥Susanne♥ - 3 mars 2009 18:09

Tänder ett ljus för lille Thor som inte har fått komma hem till sin mamma Mia än.

Tänder ett här på bloggen och ett i mitt fönster för att han ska hitta hem.


(Jag vet att det är flera som gör detsamma)



Jag har skrivit om denna tragiska händelse förrut, se tidigare inlägg:


http://fnuttisen.bloggagratis.se/2009/02/25/1427913-all-hjalp-emottages/


http://fnuttisen.bloggagratis.se/2009/02/26/1430978-find-baby-thor/


 Thor Danielsson Wang, kidnapped


Jag hoppas att han snart är hemma igen och Mia kan ta med sig honom hem till Sverige och lägga allt det här bakom sig.


/Fnuttisen som håller alla tummar tår så hårt det går! (Africa håller alla tassar också) :-)





Av ♥Susanne♥ - 3 mars 2009 11:39

days252520sparkle252520tuesday.gif picture by suzanders


Idag ska dottern och sonen åka till Norrköping och hälsa på en uppfödare vi känner och hjälpa till lite då dom ska iväg på utställning.

Dom åker dit idag och kommer hem på måndag.


Så imorse var vi tvungna att sticka iväg innan hundpromenaderna då dottern hade råkat få med sig en typ av dörröppnare som en av hennes "brukare" använder. (dottern jobbar inom hemtjänsten)

Så det blev en resa på ca 40min allt som allt.


Sen blev det dom vanliga promenaderna. Vi stannade sen i centrum för att handla lite som dom ska ha med sig. När vi kom hem packade vi ner det mesta och förberedde matsäck som dom ska ha på tåget.


Har nu precis ätit en försenad frukost och ska fortsätta med deras packning.


Nä nu har jag inte tid med det här, vi hörs sen.


Tjingelingen/Fnuttisen småpackandes!

Ovido - Quiz & Flashcards